رد ادعای خبر سايت مهر
جعفرلعلي جعفرلعلي

اينجانب جعفرلعلي مسوول بخش مالي شورای اتريش نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان که در شهر لينز زنده گي دارم به آگاهي همه رفقا ، دوستان و گرداننده گان سايت مهر مي رسانم که من بمثابه عضو نهضت فراگير هيچگاهي افتخار عضويت آنرا با کدام سازمان ديگر تعويض نکرده و در پهلوی همرزمان و رفقايم در صفوف ان باقي خواهم ماند.

بايد گفت که امشب مورخ 30 جون 2008 ساعت 10:45 به وقت محلي آقای تاج محمد فعال که جديداً بهصفت رييس شورای حزب متحدملي در اتريش تعين گرديده است،برايم تيلفون نموده و انتصاب مرا در شورای اتريش حزب متحد ملي تبريکي داد،که برايم نه تنها شوک ،بلکه اهانت نيز پنداشته شد،بخاطرآنکه نمي توانم بپذيرم که کسي ديگری از نام من تصميم گرفته و مرا به دنبال اميال شخصي خودش به کدام سازمان ديگر ببرد.زيرا من راه خود را اگاهانه انتخاب کرده و آرزوندارم که سرنوشت سياسي من مانند بعضي ها به خاطر منافع مؤقتي و زودگذر مورد بازی قرار گيرد.من با صراحت لهجه و با قاطعيت به جواب آقای فعال گفتم که اين کار او خلاف تمام نورم های سياسي - حزبي و اجتماعي بوده و او حق آنرا ندارد که مرا آله دست خويش سازد.

بايد ياد آور شوم که چند روز پيش آقای فعال در تماس تيلفوني گفته بود که يک هيأتي از آلمان مي آيد و من انتقاد خواهم کرد و به گفته خودش کودتا مي کنم.

برداشت من اين بود که حتماً هيأت اعزامي از رفقای رهبری نهضت فراگير خواهند بود و او اين سوالات را مطرح و جواب خواهد طلبيد، حالا خبر شدم که رهبری اروپايي حزب متحد ملي به دعوت وی امده بودند.

بناً يکبار ديگر مي خواهم ابراز دارم که من نه تنها از همچو انتصابي آگاهي ندارم،بلکه هيچ نوع علاقه مندی نيز به عضويت در حزب متحدملي نداشته و آرزو دارم تا هرچه زودتر نام من از ان لست حذف و چه بهتر اينکه مطابق نورم های پذيرفته شده متعارف از من رسماً از نام سايت مهر و شورای اروپايي حزب متحدملي معذرت خواسته شود.زيرا من ،خود با اين خبر خيلي خوار و ذليل پنداشتم.

ناگفته نبايد گذاشت که ای کاش آقای فعال پيش از رفتن به حزب متحدملي حسابات مالي و پول حق العوضيت های شورای نهضت فراگير را که نزدش است نيز تصفيه مي نمودتا نشود که من منحيث مسوول مالي مورد بازپرس حزبي قرار گيرم.

با احترام

جعفر لعلي

مسوول بخش مالي شورای اتريش نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان

 


May 31st, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها